11.4.12

En erotu asfaltista




48
47
52
Puhtaat ikkunat ja sillee..
54
51
Propsit Pinjalle joka otti osan näistä (eilisistä?) kuvista! Eipä tossa asussa mitään nähtävää oo mutta pistinpä silti. Oon innostunu kokeilemaa kaikennäkösii säätöjä photarilla joten näissäki kuvissa saattaa olla havaittavissa pientä ylimuokkausta :D no mut ei siinä mitää, ite ainaki tykkään vähän överimuokatuista kuvista!
Niii ja mun ilta pelastu tänää kun olin saanu sähköpostilla kutsun työhaastatteluun, jesjess! Olin ihan varma ettei mistään niistä kolmestatoista haetusta paikasta kuulu mitään mutta kaipa muaki välillä onnistaa. Tai no, kannattais ehkä tuuletella vasta kun on sen paikan saanu...

3 comments:

  1. ihania kuvia taas kerran!! heii mitä muute harrastat, vai harrastatko jotain esim. tanssii?:)

    ReplyDelete
  2. ihana blogi! c: oot muutenki nii kaunis.


    www.ainoisbithc.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anonyymi: kiitos! oon ennen harrastanu kaikennäköstä mutta viimesin kunnon harrastus jäi viime kesänä, eli nykyään käyn salilla ja lenkkeilen :)

    Aino: kiitoksia! :>

    ReplyDelete